گنجور

امیرمحمد محتشم

گنجور

امیرمحمد محتشم

پیام های کوتاه
پیوندها

صلوات به جای کف !

امیرمحمد محتشم | يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۸۷، ۱۲:۲۳ ب.ظ

دهه ی اول محرم 1430 (دیماه 1387 ) بود . به مناسبت تعزیت این ماه در و دیوار مدرسه را سیاه پوشاندیم .در یکی از این روزها ، وارد کلاس شدم .ساعت دوم بود .باید ریاضی تدریس می کردم . (پایه ی دوم )قبل ازآغاز درس جدید ،مسئله ای از درس قبل روی تخته نوشتم .از فاطمه خواستم که مسئله را حل کند.قشنگ حرف می زدو در مورد سوال خوب توضیح می داد.از تجزیه وتحلیل او لذت بردم. از بچه ها خواستم که برای او دست بزنند. بچه ها کف مرتبی برای او زدند.
فاطمه گفت : «اجازه آقا ! در ماه محرمیم ؛بهتر این بود که بچه ها به جای کف زدن صلوات می فرستادن !»
از گفته فاطمه انگشت تحیر به دندان گرفتم وبه فکر فرو رفتم.
.......................................................................
پدرام باشید 
یا حق

نظرات  (۶)

جناب جوکار همکار عزیز  و بزرگوارمسلام ضمن تشکربسیارخوشحالم که با همکار دلسوز دیگری آشنا شدم تا ازدنیای شیرین کاری وی بهره ببرم. تمام پست ها را خواندم. تعدادی لبخندی بر لب انسان می نشاند و برخی مانند پول جمع کردن بچه ها جز آه کاری زدست آدمی بر نمی آید. انشالله با قوت و امیدواری به نگارش خاطرات و نظرات خود بپردازید و بنده نیز وبلاگ پربارتان را آینه صادقی از دنیای بچه هاست لینک می کنم تا همواره مهمان دنیای شیرین دانش آموزان ابتدایی باشم.
خاطرات جالبیه....من تعجب می کنم که هنوز هم معلم هایی هستند که به معلمی عشق می ورزند...
شاید شما هم با من هم عقیده باشید:من معتقدم اکثر کسانی که الان دارند برای ما و نحوه تعامل ما با دانش آموزان فعلی مدارس تصمیم گیری میکنند حتی برای چند لحظه هم توانایی اداره کلاس را ندارند به عبارت دیگر میتوان گفت : کسانی که توانایی اداره کلاس را ندارند برای اداره کنندگان کلاسها تصمیم میگیرند.
به نام خدای معلم سلام همکار عزیز از آشنایی با شما بسیار خوشحالم 0 چند تا از  خاطراتتان را خواندم لذت بردم 0 خوش به حالتان که سر و کارتان با بچه هاست 0 کار با بچه ها اعصاب خوردی نداره چون از اونها توقع نداری اما ما در مقطع متوسطه از  مسائل زیادی رنج می بریم 0 بگذریم 0 حتما به شما سر میزنم چون خاطرات بچه های دبستانی را دوست دارم 0 از اینکه وبلاگ مرا به نظر کیمیا نمودی متشکرم 0 خدا نگهدارتان
سلام همکار گرامیخاطره زیبایی بود. پست پایین ترو سلیقه آن دانش آموز هم.موفق باشید.
به من هم سری بزنید ممنون میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی